Esteu aquí

Obertura del termini de sol·licitud d’ajuts de menjador escolar per al curs 2023-2024

Del 15 al 29 de maig

dijous, 11 maig, 2023 - 10:45

La setmana vinent s’obre el termini de sol·licitud d’ajuts de menjador escolar per al curs 2023-2024. Concretament, les famílies podran realitzar el tràmit entre el 15 i el 29 de maig.

El Consell Comarcal gestiona l’atorgament d’ajuts individuals de menjador escolar per raons socioeconòmiques, d’acord amb la disponibilitat pressupostària i la puntuació derivada de la valoració de les condicions socials, econòmiques, geogràfiques i familiars dels sol·licitants. 

Des del Departament d'Educació i del Servei d'Acció Social Municipals, s'estableix coordinació amb les comissions socials dels centres educatius, per prestar ajut i informació a les famílies que tinguin dificultat en el moment de fer la sol·licitud.

Com es fa la sol·licitud telemàtica

La sol·licitud només es pot fer de manera telemàtica, a través de l'aplicatiu informàtic habilitat pel Consell Comarcal del Baix Llobregat. Si necessiteu acompanyament durant el tràmit, podeu adreçar-vos al Departament d'Educació, al telèfon 93.379.00.50 ext. 5381 o a l'Oficina Integral d'Atenció Social ext. 5796.

Els centres educatius facilitaran el model de sol·licitud en paper exclusivament a les famílies que no disposin de cap mitjà electrònic.  Aquesta sol·licitud s'haurà de retornar al seu centre educatiu dins del termini establert.

Podeu consultar tota la informació en aquest enllaç.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dilluns, 23 juny, 2025 - 13:15

Els Consells d’Infants i d’Adolescents del Prat tanquen el curs amb una trobada amb l’alcaldessa

Els dos òrgans de participació tanquen el curs compartint amb l’alcaldessa...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...