Esteu aquí

Nou servei de suport al teixit comercial davant de les dificultats per pagar els lloguers dels locals

L’empresa municipal Prat Espais habilita un servei d’intermediació per a llogaters i propietaris

dijous, 14 maig, 2020 - 11:00

Prat Espais ha habilitat un nou servei d’intermediació i assessorament per a llogaters i propietaris de locals comercials de la ciutat. D’aquesta forma, aquesta empresa municipal acompanyarà mitjançant serveis d’intermediació el sector comercial en aquests moments de dificultats per afrontar pagaments causats per la crisi de la COVID-19.

Aquest nou servei és una ampliació del Servei d'assessorament i intermediació en matèria d'habitatge, que des de l’inici de la crisi no només presta suport en matèria hipotecària, sinó també en matèria de lloguers d’habitatges.

El nou servei vol tractar problemes com la impossibilitat dels llogaters de fer front a les rendes mensuals o situacions anàlogues.

Accés al servei

Les persones interessades a accedir al servei ho poden fer a través del telèfon 933 705 054, extensió 255,  de 10 a 13 h, de dilluns a divendres, o per correu eletrònic a locals@pratespais.com

Altres mesures de suport al comerç pratenc

Aquest nou servei de Prat Espais és una més de les mesures de suport al comerç local per part de l’Ajuntament, en un context d’especial dificultat per al teixit comercial de la ciutat. L’Ajuntament, des de la regidoria de Comerç i Turisme, prepara altres mesures de suport en el marc del fons de contingència aprovat pel ple municipal i del Pacte Local per l’Ocupació i l’Activitat Econòmica.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 març, 2026 - 11:00

El nou Integral Plus que afavorirà la inserció directa al món laboral i l’ocupació dels residents al Prat de Llobregat

Ajuts per a la contractació indefinida i la formació de persones en situació...

divendres, 13 març, 2026 - 09:15

L’Ajuntament obre una línia de subvencions per fomentar la contractació de persones en situació d’atur

Els ajuts volen impulsar una ocupació de qualitat i reduir les desigualtats...

dilluns, 9 març, 2026 - 13:00

Subvencions municipals per impulsar activitats de promoció del comerç urbà

Les associacions de comerciants poden rebre suport econòmic per organitzar...