Esteu aquí

Més de 900 persones han gaudit de l’Escola Oberta d’Estiu de Sant Cosme

S'han fet vuit activitats diferents organitzades de forma participativa

dilluns, 31 juliol, 2017 - 13:30

Enguany, l’Escola Oberta d’Estiu de Sant Cosme ha constat de 8 activitats organitzades de forma participativa, entre les que destaquen activitats de piscina i platja, cinema a la fresca, tallers lúdics i saludables, una excursió i un torneig de futbol que ha aconseguit aplegar a una part important de la joventut del barri. Més de 900 persones hi han participat durant el mes de juliol.

La iniciativa s'emmarca en el Projecte d'Intervenció Comunitària Intercultural que impulsa l'Obra Social ”la Caixa” en col·laboració amb l'Ajuntament del Prat de Llobregat i l'entitat Fundació Secretariado Gitano.

La programació d’activitats ha aconseguit implicar, per tercer any consecutiu, a més de 20 entitats, associacions i/o grups que aporten els seus recursos per crear conjuntament una programació d'oci educatiu, saludable i atractiu per a infància, joventut, i famílies del barri en general. Tot això és una mostra dels avenços del procés comunitari engegat des de juliol de 2017.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...