Esteu aquí

L’exposició "Encreuaments. L’evolució demogràfica del Prat" es prorroga fins el 3 de desembre

Dilluns 24 d’octubre conferència Emigrar al Prat a càrrec de l’historiador Joan Ignasi Salcedo.

dimecres, 19 octubre, 2022 - 11:30

L’exposició Encreuaments. L’evolució demogràfica del Prat  continuarà oberta  fins el 3 de desembre en l’horari del Cèntric.

L’exposició gira entorn de l’evolució demogràfica del Prat  des dels orígens, amb els primers pobladors, fins al segle XXI. La mostra ens ofereix informació sobre com ha anat evolucionant  la població del Prat i tots els elements que han contribuït a la realitat actual.

 

Emigrar al Prat

El proper dilluns 24 d’octubre a les 19 h. tindrà lloc la conferència Emigrar al Prat, a la sala d’actes del Cèntric Espai Cultural. La xerrada, a càrrec de l’historiador Joan Ignasi Salcedo, analitzarà les immigracions que ha rebut el Prat durant la primera meitat del segle XX i la seva repercussió al municipi: des dels primers moviments migratoris procedents, majoritàriament de Catalunya, a la gran arribada de població d’arreu de l’Estat.

Aquesta activitat és complementària a l’exposició Encreuaments. L'evolució demogràfica del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 14:00

Comença una nova temporada de cursos i tallers d’estiu!

Les inscripcions començaran el dimecres 11, a partir de les 16.30 h i es...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:00

L'auditori del Cèntric acull el concert del festival Ritmiks

Sis formacions de joves alumnes d'escoles d'arts van actuar-hi divendres 30...