Esteu aquí

Les activitats de Ciutats Defensores dels Drets Humans continuen durant el mes de novembre

Actualment el programa d’activitats travessa el seu equador

Imatge del cartell de les jornades Ciutats Defensores dels Drets Humans

dijous, 4 novembre, 2021 - 12:30

Durant aquest mes de novembre continuen les activitats programades en el marc de la XI edició de les Jornades Ciutats Defensores dels Drets Humans.

Projecte que organitza el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, la Comissió d'Ajuda al Refugiat, l'Institut de Drets Humans de Catalunya i l'Institut Català Internacional de la Pau i que pretén visibilitzar la feina de diferents persones en la seva lluita per la defensa del Drets Humans arreu del món.

Novembre

Algunes de les activitats estan adreçades als centres docents i són d’accés limitat a l’alumnat i el professorat del Prat. Però també hi ha programades dues xerrades obertes a la ciutadania en general i per a les quals no fa falta inscripció prèvia per participar-hi.

En concret el dia 9 de novembre a les 18 h, es durà a terme la xerrada de Margarita Pineda que tractarà sobre la seva defensa de la terra i la protecció de les minories ètniques d’Hondures.

El dimecres 17 de novembre, també a les 18 h, serà el torn de l’Amaru Ruiz, defensor de la biodiversitat i dels drets de les famílies camperoles i indígenes a Nicaragua.

Octubre

Durant el mes d’octubre, s’han dut a terme altres conferències que ja es poden visualitzar al Youtube de Ciutats Defensores:

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...

dijous, 14 maig, 2026 - 12:30

El curs sobre hàbits saludables tanca la seva primera edició amb aforament complet

La primera edició del curs Hàbits saludables: autocura i resiliència per a...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...