Esteu aquí

La Primavera de llibres i lletres tanca una edició plena d’activitats literàries per a tothom

Autors locals i figures destacades del panorama literari actual han passat pel Cèntric i la Biblioteca entre els mesos de març i maig

centric_lectura_Primavera de llibres i lletres_daviducles

David Uclés

dimecres, 3 juny, 2026 - 09:00

La passada setmana va finalitzar l’edició d’enguany del cicle Primavera de llibres i lletres, que organitzen el Cèntric Espai Cultural i la Biblioteca Antonio Martín, i que es va iniciar el mes de març. El cicle ha comptat amb un ampli ventall d’activitats adreçades a públics de diferents edats i preferències lectores, pensades per apropar i difondre el gust per la lectura en un sentit ampli entre la ciutadania del Prat.

Lectures per a tots els públics

Aquest any, la Primavera de llibres i lletres ha acollit un bon nombre de presentacions de reconeguts autors i autores del panorama literari actual. Estel Solé, Sílvia Soler, Nadia Hafid, Laia Vilaseca, Xavier Salomó o Álex Chico són alguns dels noms que han participat, amb menció especial per l’escriptor David Uclés, que va omplir l’Auditori del Cèntric amb la presentació de la seva darrera novel·la, La ciutat de les llums mortes.

Com és habitual, el cicle també ha inclòs diverses presentacions d’autors i autores vinculats a la nostra ciutat, amb l’objectiu de donar suport a la creació local. D’aquesta manera, noms com Sergio Colomino, Joan Barbero, Bernardo Ruiz, Pablo Muñoz Morcillo, Yosu Villarta, Lautaro Lasagna, Esther By Me o el jove Enzo Cartisano han tingut l’oportunitat de compartir amb el públic les seves publicacions.

A més de les trobades amb escriptors, un altre dels moments més especials del cicle va venir de la mà de l’espectacle El bon policia. Sobre l’escenari de l’Auditori, l’actor pratenc Arnau Puig i Ricard Farré van interpretar aquesta comèdia de Santiago Rusiñol, que va captivar el públic amb la seva combinació d’humor hilarant i crítica social.

En aquest enllaç trobareu un recull d’imatges d’aquesta edició.

 

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 octubre, 2026 - 11:00

Lectores: quan un taller de lectura es converteix en una xarxa de companyia i participació

El grup Lectores, format per cinc persones de més de 65 anys del barri, es...

dijous, 8 octubre, 2026 - 18:00

L’Artesà inicia la temporada d'octubre a gener amb una bona acollida inicial per part de la ciutadania

La nova temporada d'octubre a gener del Teatre L'Artesà ha tornat a començar...

dimecres, 7 octubre, 2026 - 16:00

La Trobada “Entre Bambolines” reuneix unes set companyies del Prat

L’actor i narrador Santi Rovira va ser l’encarregat de guiar aquesta vintena...