Esteu aquí

La Palmira amb perspectiva de gènere

Arriba el 8 de març i reflexionem sobre les activitats amb perspectiva de gènere que farem aquest any a la Palmira

dilluns, 2 març, 2020 - 13:00

Aquest diumenge se celebra el Dia Internacional de la Dona i a la ciutat s’organitzen moltes activitats. A la Palmira aprofitem el Club del tàper que fem de tant en tant i li donem una volta feminista.

Aquest cop ens reunirem veïnes, activistes, professores i tota la gent que estigui interessada i dinarem plegades mentre reflexionem sobre temes que ens concerneixen. Com sempre, proposarem una dinàmica per poder començar a conèixer a la gent amb qui compartirem taula i, en aquesta ocasió, per poder debatre sobre qüestions de gènere. Una oportunitat per poder crear xarxa en un entorn proper i distés.

Més activitats amb el gènere com a eix

La perspectiva de gènere és un eix que és transversal en tots els projectes de la Palmira i per això, tenim propostes durant tot l’any. Algunes activitats es concentren al voltant del 8 de març, com el club del tàper del qual hem parlat abans i  les lectures que es realitzaran tant a les tardes de ‘Llegim per a tu’ de març com a l’acte que organitza la Cooperativa Obrera de Vivendes a la plaça de Roigé i Badia.

No obstant això, també hi ha propostes durant la resta de l’any: al mes de maig participem en el Tast Tech, el cicle d'activitats organitzat pel Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa que ofereix un tastet d'actualitat tecnològica, amb una jornada per apropar a les dones al món digital. Al juliol la terrassa de la Palmira s’omple de gent aficionada a les sèries al Vermut i sèries, on en una de les dues sessions es parla de propostes fetes per dones o amb protagonistes femenines interessants. I amb l’arribada de la tardor, comença l’Octubre Ada Lovelace, una iniciativa per visibilitzar el treball de les dones en la ciència, les matemàtiques, la tecnologia i l'enginyeria, on podrem gaudir de tallers de ciència i tecnologia i aprendre més sobre les dones que van canviar el curs de la història.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 maig, 2026 - 12:30

El curs sobre hàbits saludables tanca la seva primera edició amb aforament complet

La primera edició del curs Hàbits saludables: autocura i resiliència per a...

dilluns, 11 maig, 2026 - 20:30

Una nova exposició col·lectiva mostra la mirada de l’alumnat sobre el Delta del Llobregat

Els alumnes de 4t de l’Escola Bernat Metge i de 5è de l’Escola Jacint...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...