Esteu aquí

La "Città infinita", a les Jornades del Prat Solidari

Espai de construcció col·laboratiu on ha participat alumnat de tots els nivells de l’Escola Pepa Colomer

“Porta Oberta Frontera Tancada”.

dijous, 23 maig, 2019 - 20:45

Durant tres dies, l’Escola Pepa Colomer ha portat a terme l’activitat “Città infinita”, un espai de construcció col·laboratiu on ha participat alumnat de tots els nivells de l’escola, i on han pogut participar, també, altres membres de la comunitat educativa o de la ciutadania del Prat. 

Aquest projecte comença treballant des dels espais més propers als infants, com és casa seva i les relacions familiars per arribar a construir, de manera col·lectiva, la ciutat que voldríem. En aquest cas, el fil conductor ha estat construir una ciutat inclusiva, acollidora i compromesa també amb aquelles persones que es veuen obligades a buscar refugi per les persecucions, guerres o injustícies al món.

Aquesta activitat s’emmarca en el cicle de les Jornades del Prat Solidari, que inclouen diverses activitats durant les properes tres setmanes i finalitzaran el dissabte 15 de juny, amb el Sopar de la Cooperació al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa. La recaptació del sopar es destinarà al projecte educatiu als camps de persones refugiades a Grècia, de l’entitat Open Cultural Center, associació que també ha organitzat l’exposició “Porta oberta, frontera tancada” al mateix centre cívic i que pot ser visitada fins al diumenge 16 de juny i en la qual també hi ha col·laborat alumnat de l’scola Pepa Colomer.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats