Esteu aquí

La "Città infinita", a les Jornades del Prat Solidari

Espai de construcció col·laboratiu on ha participat alumnat de tots els nivells de l’Escola Pepa Colomer

“Porta Oberta Frontera Tancada”.

dijous, 23 maig, 2019 - 20:45

Durant tres dies, l’Escola Pepa Colomer ha portat a terme l’activitat “Città infinita”, un espai de construcció col·laboratiu on ha participat alumnat de tots els nivells de l’escola, i on han pogut participar, també, altres membres de la comunitat educativa o de la ciutadania del Prat. 

Aquest projecte comença treballant des dels espais més propers als infants, com és casa seva i les relacions familiars per arribar a construir, de manera col·lectiva, la ciutat que voldríem. En aquest cas, el fil conductor ha estat construir una ciutat inclusiva, acollidora i compromesa també amb aquelles persones que es veuen obligades a buscar refugi per les persecucions, guerres o injustícies al món.

Aquesta activitat s’emmarca en el cicle de les Jornades del Prat Solidari, que inclouen diverses activitats durant les properes tres setmanes i finalitzaran el dissabte 15 de juny, amb el Sopar de la Cooperació al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa. La recaptació del sopar es destinarà al projecte educatiu als camps de persones refugiades a Grècia, de l’entitat Open Cultural Center, associació que també ha organitzat l’exposició “Porta oberta, frontera tancada” al mateix centre cívic i que pot ser visitada fins al diumenge 16 de juny i en la qual també hi ha col·laborat alumnat de l’scola Pepa Colomer.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...

divendres, 27 març, 2026 - 11:45

El pressupost municipal destinat a les escoles bressol augmenta gairebé 400.000€

Les millores estan destinades a l’ampliació del servei de migdia, inversió...

dijous, 26 març, 2026 - 10:30

L’alumnat de l’escola Mare de Déu del Carme i la gent gran uneixen mans als horts municipals

Els nens i nenes de 1r de Primària han traslladat l'aula als horts aquest...