Esteu aquí

Gran èxit de públic en les xerrades divulgatives sobre intel·ligència artificial al Cèntric

El cicle “Connecta’t al món” ha reflexionat sobre aquesta tecnologia des de diferents angles

centric_cultura digital_xerrada_ia

dijous, 23 novembre, 2023 - 12:00

Aquesta setmana ha finalitzat al Cèntric Espai Cultural el cicle de cultura digital “Connecta’t al món”, que ha convidat la ciutadania a reflexionar sobre el concepte de la intel·ligència artificial. A través de tres xerrades divulgatives, el cicle ha analitzat les oportunitats que ofereix aquesta tecnologia, així com els riscos i amenaces que comporta. Al llarg de les sessions, també s’han repassat alguns dels conceptes clau d'aquesta branca de la informàtica, conceptes dels quals sovint en sentim a parlar però que no sempre acabem d’entendre.

El cicle ha tingut un gran èxit de públic, que no ha volgut perdre’s aquestes xerrades sobre un tema que està tan de moda i que està transformant diversos àmbits del nostre dia a dia. És el cas, per exemple, de la tecnologia ChatGPT, que va centrar una de les sessions i que, a més de conèixer en què consisteix i quin és el seu potencial,  el públic assistent va tenir la oportunitat de provar-la en viu.

Si us vau perdre alguna de les sessions podeu escoltar els àudios en aquest enllaç.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...