Esteu aquí

Es redueixen les places d’aparcament de zona blava del CAP Ramona Via

Després de la prova pilot engegada abans de l’estiu, s’ajusten el nombre de places destinades a la rotació per als i les usuàries del centre sanitari i es recuperen 50 per l’aparcament lliure. A la nostra del ciutat, de les 15.500 places d’estacionament disponibles a la via pública, només 650 són reservades per a la zona verda i zona blava.

 CAP Ramona Via

dilluns, 4 octubre, 2021 - 12:45

Durant els pròxims dies, es modificaran el nombre de places d’aparcament de zona blava de la bossa situada al costat al CAP Ramona Via, passarà de 72 a 22 de pagament. Aquest ajust es realitza després d’haver dut a terme una prova pilot per estudiar com es pot garantir l’estacionament rotatiu i facilitar l’accés al centre de salut de persones amb dificultats. 

En total, a tota la via pública de la ciutat hi consten, aproximadament, més de 15.500 places d’aparcament i, d’aquestes, unes 650 estan regulades amb zones verdes, gratuïtes pels residents, i zones blaves. A més, la tarifa de la zona blava és sensiblement inferior a d’altres zones similars de municipis propers i els vehicles d’emissions zero estan exempts de pagament.

Compartir

Noticies relacionades

dissabte, 15 agost, 2026 - 10:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...

divendres, 14 agost, 2026 - 16:30

Continua l'estat excel·lent de l'aigua a la platja del Prat

Un nou control de l'Agència Catalana de l'Aigua certifica que la qualitat de...

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...