Esteu aquí

Es buida en públic un contenidor gris per analitzar-ne el contingut

L'acció es farà dijous a la tarda als jardins de la Pau

Buidatge públic d'un contenidor gris en una altra ciutat.

dimecres, 22 novembre, 2017 - 08:45

El Prat es suma un any més a la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Enguany, la nostra ciutat acollirà per primera vegada una acció consistent a buidar en públic un contenidor gris -de rebuig- per analitzar-ne el contingut i estudiar quina és la forma de reciclar de la ciutadania. Aquesta actuació pretén conscienciar sobre la importància de generar i reciclar els residus de forma responsable. S’estima que de la totalitat dels residus que generem al Prat es pot arribar a reciclar el 84% i només en reciclem el 39%. 

L'acció es durà a terme el dijous 23 de novembre a les 17 h als jardins de la Pau, a la zona pavimentada del costat del carrer de Palamós. 

Entre els dies 18 i 26 de novembre s'estan organitzant arreu d'Europa accions al voltant de la prevenció de residus.
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...