Esteu aquí

El Servei d'Informació Juvenil de El Lloro estrena un canal de WhatsApp per a joves

Una nova eina per estar al dia d’oportunitats i activitats per a joves

dimarts, 4 febrer, 2025 - 12:45

El Servei d’Informació Juvenil de El Lloro fa un pas endavant en la seva comunicació i estrena un nou canal de WhatsApp per oferir informació, recursos i assessorament als i les joves de la ciutat. Aquesta iniciativa s’emmarca dins d’un esforç més ampli de l'Ajuntament per apropar la informació municipal a la ciutadania a través de les xarxes socials i les eines digitals.

El consistori ja va posar en marxa el seu propi canal de WhatsApp per oferir informació rellevant sobre serveis, activitats i avisos municipals. Ara, aquesta estratègia s’amplia amb un canal específicament pensat per a la joventut pratenca, amb l’objectiu de facilitar l’accés a informació d’interès de manera àgil i directa.

Aquest nou canal permetrà rebre notificacions sobre activitats culturals i esportives, ofertes formatives i laborals, tràmits com el Bo Cultural i la sol·licitud de beques, així com informació sobre inscripcions a cursos i esdeveniments per a joves. La creació d’aquest espai respon a la necessitat de posar a disposició de la joventut eines de comunicació que s’adaptin als seus hàbits digitals i que els permetin estar al dia de totes les oportunitats disponibles a la ciutat.

Com accedir

Per accedir al canal, només cal seguir aquest enllaç i activar les notificacions per no perdre’s cap novetat. A més, en cas de qualsevol dubte o consulta, es pot contactar amb El Lloro, Serveis de Joventut, mitjançant el correu electrònic lloro@joves.prat.cat, trucant al 93 478 50 77 o enviant un missatge a través de WhatsApp al 638 924 976.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...

divendres, 18 juliol, 2025 - 09:15

Nova col·laboració entre l’Organització d’Estibadors Portuaris de Barcelona i l’Institut Les Salines

L’alumnat dels Cicles Formatius de Grau Superior de Transport i Logística i...