Esteu aquí

El Prat Nocturn, un clàssic dels actes previs de la Festa Major

Més de 2.800 persones reviuen el passat del Prat a través d'una experiència on es barregen la història i el teatre

dijous, 26 setembre, 2024 - 13:45

Aquests dies, previs a la Festa Major, hem pogut gaudir d'una nova edició del Prat Nocturn. És  un recorregut teatralitzat que ens permet  submergir-nos en la història del Prat,  de la mà de personatges reals i d'altres de ficció, però sempre amb un rerafons històric.

Cada any, el Prat Nocturn es reinventa, oferint itineraris nous i escenes adaptades a l'entorn urbà, mantenint viva la connexió amb el patrimoni local.

Aquest any El Prat Nocturn s’ha sumat a les distopies, amb alguns personatges nous i d’altres ja coneguts, de diferents èpoques, que han conviscut en la mateixa dimensió espai-temporal, en converses i situacions originals, sempre en relació amb el Prat i la seva història. Així, hi ha hagut una barreja d’èpoques, gent i situacions estranyes. L’acompanyament històric ha posat les coses al lloc que els hi pertoca.  

El recorregut s’ha iniciat als Jardins de la Pau, ha seguit per Empúries, la plaça 17 de setembre, els carrers Lloret i Tossa i ha  finalitzant a La Barceloneta. Cada dia, des de dilluns 23 fins dijous 26, s’han fet dues sessions i han assistit més  de 2800 persones.

L’activitat està organitzada per l’Arxiu Municipal  i el Teatre Kaddish dona vida a tots els personatges. Enguany s'ha comptat amb la col·laboració de la coral  de l'Escola d'Arts en Viu.

El Prat Nocturn 2024

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 30 abril, 2026 - 10:00

Escola Imaxinada: tres anys repensant la relació entre art i educació a Camins Vius

Durant tres cursos consecutius, el col·lectiu Escola Imaxinada ha...

dimecres, 29 abril, 2026 - 17:30

Jardins de la Pau acull la 20a Festa de la Dansa amb una gran participació

La dansa torna a reunir escoles, entitats i col·lectius del Prat en una...

dimecres, 29 abril, 2026 - 16:30

La trobada Fet a mà omple de creativitat comunitària la plaça Sant Jordi

La cita va reunir grups de pràctica tèxtil d’arreu del Prat en el marc de les...