dilluns, 5 maig, 2025 - 13:15
El proper 14 de maig, el Casal Cívic i Comunitari El Prat de Llobregat – Delta acollirà la jornada “Cultura de Pau, Diàlegs i Comunitat”, una iniciativa municipal que vol obrir espais de reflexió, participació i propostes en clau de convivència, cohesió territorial i justícia global.
L’activitat comptarà amb la presència destacada de Gabriela Rodríguez Querejazu, referent internacional en gestió de conflictes i mediació comunitària, qui inaugurarà la jornada amb una conversa inspiradora per repensar col·lectivament les relacions i les dinàmiques comunitàries.
Les places són limitades i cal fer inscripció prèvia a través del següent enllaç.
Nou pla de Cooperació de la ciutat
D’altra banda, la jornada també servirà com un espai clau per pensar col·lectivament el futur de la cooperació internacional al Prat. A través de taules temàtiques col·laboratives, les persones assistents podran aportar idees que es recolliran com a impuls per a l’elaboració del nou Pla Director de Cooperació Internacional, Educació per a la Justícia Global i per la Pau del municipi.
La jornada forma part de l’aposta municipal per enfortir la cultura de pau i promoure la participació ciutadana activa en la definició de polítiques públiques transformadores.
dilluns, 5 maig, 2025 - 13:00
dimecres, 30 abril, 2025 - 09:30
dimarts, 29 abril, 2025 - 13:15