Esteu aquí

El parc Nou acollirà la primera festa de fi de curs d’estudiants amb una 'holi dolly'

Serà aquest dissabte a partir de les 19.30 h

dijous, 14 juny, 2018 - 11:30

El dissabte dia 16, a partir de les 19.30 h, tindrà lloc al parc Nou la primera festa de fi de curs dels i les estudiants del Prat, organitzada per Joves.Prat.

La festa, oberta a tothom, estarà acompanyada d’algunes activitats organitzades i protagonitzades pels mateixos estudiants: la presentació del projecte Antenes Informatives, tastets musicals, la Holi Dolly El Prat i l’actuació del dj local Georges Francis. 

Una festa plena de colors 

La festa holi prové de l’Índia i gira al voltant del llançament de pols de colors. Originalment es feia per celebrar l’arribada de la primavera i, en aquest cas, celebrem l’arribada de l’estiu, l’inici de les vacances i la cloenda del curs 2017/18 amb una jornada que s’allargarà fins a ben entrada la nit.

La pols de la holi està dissenyada per ser rentable, però depenent de certs agents externs o d’alguns teixits aquesta característica pot ser més o menys efectiva. Es recomana portar roba vella i, per descomptat, de color blanc.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...