Esteu aquí

El mes de novembre, ple de propostes de l’Aula de Ciutadania

Les temàtiques giren entorn a la mediació ciutadana, les entitats de la ciutat, els Drets Humans i l’empoderament de les dones

dimecres, 3 novembre, 2021 - 11:45

L’Aula de Ciutadania és l'espai de formació que s'organitza des de les Cases d'en Puig a través de cursos, tallers, conferències i xerrades. La seva edició de tardor està en marxa i el mes de novembre està replet de propostes amb inscripcions obertes.

Les dues primeres formacions estan destinades a les entitats. La Mostra d’entitats se celebrarà els proper dies 17, 18 i 19 de desembre i una bona comunicació és clau per donar a conèixer les activitats que duen a terme les entitats.

El dilluns 8 de novembre es realitzarà “Comunicació per a entitats”, una aproximació a formats més innovadors per comunicar. Una setmana desprès, el 15 de novembre, serà el torn de la formació “Xarxes socials”, que tractarà de donar recursos per millorar la visibilitat de les entitats a les xarxes socials.

El 10 de novembre es realitzarà la quarta sessió del curs de Drets Humans amb “Justícia global i drets humans, connexions globals i locals”, on la ciutadania podrà conèixer com es pot treballar des del món local per promoure la justícia arreu del món.

El 17 de novembre, el Servei de Mediació de les Cases d’en Puig  presenta “Comunicació positiva i conflictes”, un taller per aprendre a comunicar-se davant dels conflictes.

Un dia mes tard, el 18 de novembre, serà el torn del Servei de Bon Veïnatge i Convivència i de l’espai Situa’t, amb una sessió formativa sobre com la salut mental afecta a totes les persones i com es pot ajudar des d’aquests dos serveis.

Les formacions dedicades a l’empoderament de les dones també començaran el 18 de novembre amb “Autoestima i neurociència”. Un espai per conèixer com la ment pot ajudar a tenir una millor autoestima.

El 22 de novembre es durà a terme el “Cercle de percussió”, una trobada de tipus comunitari que ofereix una experiència musical de diversió, aprenentatge i empoderament.

Al desembre, concretament el dissabte 11, serà el torn per “Autodefensa feminista”, un taller on les persones participants aprendran a defensar-se físicament amb les seves habilitats corporals.

Per últim, el 25 de novembre, enmig del cicle d’activitats dedicat a les dones de la ciutat, es realitzarà l’activitat “Cuidar la persona cuidadora”, on les persones assistents podran aprendre estratègies per conviure amb una persona amb diversitat funcional intel·lectual.

Inscripcions

Us podeu inscriure a través del següent enllaç; presencialment a les Cases d’en Puig (pl. Agricultura 4) o a través del telèfon 93 379 00 50 ext. 5600.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...