Esteu aquí

El comerç del Prat s’implica en la creació dels camins escolars

dimecres, 19 juny, 2019 - 09:30

A finals del mes passat es va presentar a les comunitats de les escoles Pepa Colomer, Ramon Llull i Galileo Galilei la proposta ciutadana de creació de camins escolars. Una de ls línies a desenvolupar és la implicació del comerç, per la qual cosa la iniciativa s'ha portat a la reunió plenària del Consell de Comerç del Prat.

D’aquesta proposta ha sorgit un grup de treball format per les associacions de comerciants de la ciutat i el departament d’Educació, amb l’objectiu de treballar conjuntament per desplegar la figura del Comerç Amic, que serà un aliat dels infants en els seus trajectes a l’escola i consolidarà les xarxes d’activitats quotidianes als barris. 

Inici dels treballs

El grup de treball ja ha començat a concretar quin serà el compromís del sector comercial amb el projecte i també a definir alguns elements com ara la identificació dels comerços escollits pels infants i que conformaran aquesta primera fase dels camins escolars del Prat. 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...