Esteu aquí

El barri de Sant Cosme acull la 14a edició de Les Sopes del Món

dimecres, 6 març, 2024 - 15:00

El proper dissabte 9 de març, de 10 a 16 h, la plaça de la Remodelació del barri de Sant Cosme acollirà la 14a edició del festival de Les Sopes del Món. Un concurs gastronòmic que té per objectiu promoure el coneixement i la relació entre el veïnat de diferents cultures i orígens del barri.

Les Sopes del Món és una iniciativa organitzada per l’associació GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) que compta amb el suport de l’Ajuntament.

Aquest projecte pretén, a través de l'elaboració i la degustació de sopes de diferents indrets del món, posar en relació entitats i ciutadania de procedència i realitats personals diverses, en un marc de celebració social i lúdica.

A banda de la part gastronòmica, també es podran trobar altres expressions festives com la música, l'art, tallers de danses i jocs, que faran les delícies de totes les persones que vulguin gaudir d’aquesta jornada.

Voleu participar a Les Sopes del Món?

Per poder participar cal fer inscripció prèvia a través del següent enllaç. També hi  trobareu la informació de les bases per participar al concurs.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre
Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...