Esteu aquí

Dissabte i diumenge se celebra el Pessebre Vivent del Prat

Aquest any arriba a la 16a edició

Pessebre Vivent

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha visitat recentment les persones voluntàries del Pessebre Vivent

divendres, 9 desembre, 2016 - 08:45

Ja fa 15 anys que l’associació Amics de Sant Cosme, amb el suport de l’Ajuntament del Prat i la col·laboració d’empreses i entitats de la ciutat, organitza el Pessebre Vivent del Prat al Parc Nou. Enguany el Pessebre, que se celebra els dies 10 i 11 de desembre, arriba a la 16a edició.

Més de 250 persones voluntàries donaran vida a diferents personatges i escenes del pessebre, amb parades d’artesania, animals de corral, degustacions de “migas” i “pestiños”, passejades amb ases per als més petits i molt més per donar el tret de sortida al Nadal a la ciutat. 

A més, fins al 10 de gener, totes les persones que visitin el Pessebre podran presentar les seves fotografies per participar al concurs fotogràfic del Pessebre Vivent.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...