Esteu aquí

Alumnes d'institut fan tasques de gestió dels espais naturals

Censos de biodiversitat, retirada de vegetació exòtica, servei d’informadors ambientals i/o anellament d'aus

Alumnes escoltant les explicacions d’un tècnic del Consorci dels Espais Naturals.

Alumnes escoltant les explicacions d’un tècnic del Consorci dels Espais Naturals.

dijous, 16 març, 2017 - 13:45

Des del curs 2009 – 2010, l'Ajuntament del Prat desenvolupa el projecte "Alumnes gestors del territori", que fomenta el coneixement i la col·laboració d'alumnat de centres de secundària amb les tasques de gestió del Espais Naturals que realitza el Consorci

Alumnes de 3r d'ESO desenvolupen les mateixes accions o similars a les que ja es realitzen, com ara censos de biodiversitat, retirada de vegetació exòtica, servei d’informadors ambientals i/o anellament d'aus. 

Setze alumnes de l'Institut Ribera Baixa i de l'escola Nostra Sra del Mar estan fent  durant més de dos mesos tasques d'informació ambiental als Espais Naturals del Riu (estany de Cal Tet), un cens d'aus i una sessió d'anellament. Previament han rebut a l'aula la formació bàsica per poder desenvolupar aquestes tasques. 


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...

dijous, 18 setembre, 2025 - 13:45

El Prat serà la seu de la II Fira de Formació Professional del Baix Llobregat el febrer del 2026

L'esdeveniment ha estat presentat avui al Centre de Promoció Econòmica de la...

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Arriba la segona edició de la ruta de tapes ‘Del Prat al plat’

L’esdeveniment gastronòmic se celebrarà del 3 al 19 d’octubre