Esteu aquí

Alumnes de primària fan un relat il·lustrat sobre la biodiversitat del delta

Amb l'ajut d'una escriptora i un il·lustrador i a partir del coneixement del nostre entorn natural

Una de less sessions de treball al 'aula.

Una de les sessions de treball a l'aula.

dijous, 23 febrer, 2017 - 09:30

Durant els darrers dies, l'alumnat de 4rt de primària de l’escola H. Josep Tarradellas han participat en un interessant taller de creació d'un relat il·lustrat sobre la biodiversitat del delta del Llobregat. 

Amb l'ajut d'una escriptora i un il·lustrador, i a partir del coneixement del nostre entorn natural, han creat un relat sobre els espais naturals del delta del Llobregat. L’activitat s’ha desenvolupat al llarg de 7 sessions, que han inclòs una sortida a la pineda de Can Camins i a l'estany de l'Illa, on han buscat la inspiració, i unes sessions a l’aula per triar l'argument, els personatges i la redacció del text. 

El resultat  ha estat un relat únic fet a partir de la creativitat de les persones que hi han participat. Activitat emmarcada en la celebració dels 30 anys d’educació ambiental del Prat.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

divendres, 27 març, 2026 - 11:45

El pressupost municipal destinat a les escoles bressol augmenta gairebé 400.000€

Les millores estan destinades a l’ampliació del servei de migdia, inversió...

dijous, 26 març, 2026 - 10:30

L’alumnat de l’escola Mare de Déu del Carme i la gent gran uneixen mans als horts municipals

Els nens i nenes de 1r de Primària han traslladat l'aula als horts aquest...