Esteu aquí

L'Ajuntament estén l'aparcament en semibateria inversa per millorar la seguretat

Es modificarà el sistema d'estacionament a una vintena d'espais de la ciutat

Aparcament en semibateria inversa al c. de Pau Casals.

Aparcament en semibateria inversa al c. de Pau Casals.

dimecres, 28 setembre, 2016 - 09:00

Entre els dies 3 i 10 d'octubre l'Ajuntament del Prat repintarà una vintena de zones d'aparcament de la ciutat per canviar-ne la configuració. En aquests espais s'aparca ara en semibateria (en diagonal a la vorera, en el sentit de la marxa) i passaran a ser aparcaments en semibateria inversa (en diagonal a la vorera, però entrant fent marxa enrere i sortint cap endavant).

L'Ajuntament segueix així les recomanacions del Pla de Seguretat Viària de la Generalitat, que indica que la semibateria inversa és més segura per al trànsit, especialment a l'hora de desaparcar. 

On s'aplicarà el nou sistema?

L'Ajuntament ja fa uns anys que aplica la semibateria inversa en algunes zones d'aparcament, un sistema que ara s'acabarà d'estendre per tota la ciutat, concretament als següents indrets: jardins del Veterinari Rof i Codina, c. del Penedès, c. de l'Arquitecte Moragas, c. del Germà Estruch, c. d'Enric Borràs, c. de Begues, c. de Girona (costat jardins de la Pau), c. de les Moreres (tres trams), c. de Miquel Martí i Pol, c. de Joan Miró, pg.de la Ciutat de l'Hospitalet i barri de la Granja.
 

Plànol actuació (pdf - 783771 bytes)
Plànol actuació

Planning (pdf - 13452 bytes)
Planning

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...