Esteu aquí
Taller de reminiscència

El 21 de setembre se celebra el Dia Mundial de l'Alzheimer .
L'objectiu principal d'aquesta iniciativa, promoguda per la Organització Mundial de la Salut i la Federació Internacional d'Alzheimer, és donar a conèixer la malaltia i les seves conseqüències sociosanitàries.
Els nostres records són la base de la nostra identitat i és per això que tots sentim la necessitat de compartir-los amb els nostres éssers estimats.
L'Alzheimer interfereix en la capacitat d'evocació dels records, i és per això que cal estimular adequadament els malalts per mantenir aquesta capacitat el major temps possible.
La reminiscència dóna significat als recursos i a la pròpies experiències, és un procés dinàmic, uns esdeveniments evoquen altres, donant connexió entre les persones i els seus records
És una forma de mantenir el passat personal i perpetuar la identitat de la persona.
Cal portar un objecte que sigui algun record d'alguna vivència que hagi marcat algun moment de la vostra vida, i que us faci recordar moments viscuts.
Hi haurà una sorpresa per les persones que portin l'objecte més original i més antic.
A càrrecde: Laura Puente, educadora social
Activitats relacionades

Descobreix el CRAM!: Edició especial estiu
Tipus: Proposta
Quan: 21/07/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

"Joc de paraules: Parauleja"
Tipus: Proposta
Quan: 23/07/2025 - 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Tardes Joves a la Palmira: Biosnorkel - Explora la...
Tipus: Proposta
Quan: 28/07/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech