Esteu aquí

El parc del Fondo d'en Peixo guanya nous espais públics

El pati de l'antiga Escola del Parc i altres espais s'obren al parc i es millora la connexió entre el c. Penedès i l'av. del Canal

dimarts, 8 març, 2016 - 13:30

La zona situada entre l'escola bressol Sol Solet i l'antiga Escola del Parc -que actualment acull el Punt Solidari- s'ha remodelat completament, incorporant al parc del Fondo d'en Peixo nous espais i equipaments públics.

El pati de l'antiga escola s'ha obert i ha esdevingut una nova zona pública de jocs i esports. El carrer Penedès ha quedat connectat amb l'av. del Canal a través d'aquest indret de manera fluida i segura, tot eliminant racons inutilitzats i passos estrets.

L'actuació, en la qual l'Ajuntament hi ha invertit gairebé 800.000 €, ha seguit l'estil de paviment d'algunes zones del parc del Fondo d'en Peixo: llamborda de granit recuperada, sovint combinada amb gespa o sorra.

També s'ha ampliat la zona de jocs infantils situada al costat del Sol Solet. Al c. Penedès s'han substituït petits murs per talussos enjardinats i s'ha ampliat la vorera. En total s'hi han plantat 9 arbres, instal·lat 9 bancs, 12 papereres i una font. La superfície sobre la qual s'ha actuat arriba als 5.175 metres quadrats.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...