Esteu aquí

La fibra òptica ja arriba a gairebé tota la ciutat

Orange inverteix 3,3 milions al Prat en un desplegament que se suma al d'altres operadores

dimarts, 8 març, 2016 - 11:30

La fibra òptica ja arriba a gairebé tots els edificis del Prat, gràcies al desplegament d'aquesta infraestructura a càrrec de diverses operadores de telecomunicacions.

Recentment, la companyia Orange ha anunciat que ha invertit 3,3 milions d'euros per fer arribar la fibra òptica a gairebé 20.000 llars de la ciutat, és a dir, pràcticament el 80% del total d'habitatges del Prat.

Segons Orange, a més de la fibra òptica, ha invertit més de 2,7 milions d'euros al Prat per al llançament dels serveis mòbils 4G, que permet als usuaris superar els 100 Mb/s en transferència de dades mòbils.

La fibra òptica arriba a l'entrada dels edificis d'habitatges i, a partir d'aquí, els veïns o veïnes de cada pis poden sol·licitar connectar-s'hi a l'operadora o operadores que ofereixen aquest servei.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...