Esteu aquí

Jornada sobre el tractament jurídic de la violència masclista

TEMES: Persones,Dones

Divendres 23 al Cèntric

dijous, 22 octubre, 2015 - 10:45

El proper divendres 23, el Cèntric Espai Cultural acull una jornada de treball sobre el tractament de la violència masclista en el món jurídic. L'objectiu és oferir eines als i les professionals per a millorar la detecció, assessorament, acompanyament i implementació de mesures a les víctimes.

La jornada començarà amb una conferència de Miguel Lorente Acosta, delegat del govern sobre violència al 2008 i autor de nombroses publicacions dedicades a la violència contra les dones.

Tot seguit es farà una taula rodona sota el títol "Punts forts i punts febles de l'abordatge judicial  de la violència masclista". S'hi reflexionarà sobre les eines actuals que té la justícia en aquest àmbit i introduirà elements per millorar les accions a desenvolupar.

A la taula participaran en Miguel Lorente (professor de medicina legal de la Universidad de Granada), Ana Libertad Laliena (jutgesa especialitzada en violència masclista), Rubén Sánchez (psicòleg, agent d'igualtat i activista) i Soledad Peñalva (assessora jurídica del SIAD, Servei d'Informació i Atenció a les Dones del Prat).

La jornada està oberta al públic. Per participar-hi cal inscriure's al següent formulari.
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 27 juliol, 2026 - 10:00

La Trobada de Dones 2026 convida a reflexionar sobre l’edatisme amb el lema "L’edat suma: trenquem estereotips"

Per participar en la jornada, que marca l'inici del curs feminista ala...

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...