Esteu aquí

L'Aeroport del Prat rep el premi al millor d'Europa

És la segona vegada que rep aquest guardó

dijous, 19 juny, 2014 - 11:06

L'Aeroport del Prat ha estat premiat com el millor aeroport d'Europa de més de 25 milions de passatgers a la desena edició dels premis ACI EUROPE 2014, celebrats a Frankfurt.

El premi, atorgat per unanimitat ha estat concedit a l'aeroport pratenc basant-se en l'excel·lent acompliment en totes les àrees clau, així com en el seu compromís amb la sostenibilitat ambiental i el seu gran increment de noves rutes i de tràfic internacional al llarg del 2013, amb 35,2 milions de passatgers.

Es tracta la segona vegada que l'aeroport rep aquest guardó, coincidint amb el cinquè aniversari de la terminal T1. La primera va ser fa quatre anys, al juny de 2010.

El jurat ha estat format per membres independients d’Eurocontrol, ECAC, World Turism Forum i la revista Air Transport World.

ACI EUROPE és la regió europea d'ACI (Airport Council International), l'única associació d'operadors aeroportuaris del món, que representa els interessos de més de 400 aeroports europeus i que gestionen el 90% del trànsit aeri comercial d'Europa, amb més de mil milions de passatgers anuals.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...