Esteu aquí

La fàbrica de Damm al Prat, premiada per l'eficiència energètica

Ha reduit de forma important la despesa energètica i el consum d'aigua

dijous, 19 desembre, 2013 - 09:41

La Generalitat de Catalunya, a través de l’Institut Català d’Energia (ICAEN), ha atorgat els Premis a l’Excel·lència Energètica 2013.

En la modalitat d’actuació o projecte en matèria d’estalvi i eficiència energètica, el guardó ha estat per a l’empresa Damm, que ha aplicat un Pla Industrial a la seva planta del Prat que li ha permès reduir la despesa energètica en calor un 41% i en electricitat un 34%, al mateix temps que ha disminuït un 33% el consum d’aigua.

El projecte inclou, entre d’altres mesures, el reaprofitament del biogàs -un subproducte en l’elaboració de la cervesa- per produir electricitat, calor per al procés de producció i fred per a la climatització.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...