Esteu aquí

La pl. Pau Casals guanyarà 390 metres quadrats

Gràcies a l'afegit d'un solar municipal que fins ara està tancat

divendres, 18 octubre, 2013 - 14:10

A finals d'aquest mes d'octubre començaran les obres per afegir a la pl. de Pau Casals una superfície de 390 metres quadrats, corresponents a un solar municipal que fins ara es troba rere una tanca, al costat de la xurreria de la plaça i amb façana a l'av. de la Verge de Montserrat.

Del total del solar situat rere la tanca, aproximadament la meitat és municipal, mentre que la resta és terreny privat qualificat com a residencial.

Aquest nou espai que se sumarà a la plaça disposarà de dues zones d'estada, amb arbres i mobiliari urbà, i una plantació linial de magnòlies. També tindrà enllumenat nou.

Mentre durin les obres, aproximadament tres mesos, la xurreria funcionarà en una nova ubicació a la mateixa plaça. Acabades les obres, la xurreria s'ubicarà al costat de la nova tanca resultant de tancar, només, el solar privat.

Aquestes obres s'aprofitaran per renovar el paviment asfàltic i millorar l'enllumenat de la plaça actual.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...