Esteu aquí

Pla d'estalvi en il·luminació en les tasques de neteja dels edificis municipals

Es reduirà el consum d'electricitat en un 10%

dijous, 6 juny, 2013 - 15:42

Des de fa pocs dies ha entrat en funcionament un protocol d'encesa i tancament de llums mentre es fan les tasques de neteja dels edificis municipals.

Es preveu que aquesta mesura d'estalvi reduirà en un 10% el consum d’electricitat dels edificis municipals (centres escolars, complexos esportius, edificis d'oficines...), ja que adequa el nivell d’il·luminació a les tasques que s’estiguin fent en cada moment.

Els bons hàbits de consum energètic són bàsics per aconseguir l’objectiu d’estalvi i per reforçar-los s’ha fet una formació a les poc més de 100 persones que formen l’equip de neteja dels edificis municipals. Aquestes persones, a més, han aportat els seus suggeriments a l’hora de fer més estalvi, ja que coneixen les tasques de primera mà.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...

dimecres, 11 febrer, 2026 - 12:00

El projecte BioPrat supera les 20000 observacions

Dins de la plataforma MINKA, BioPrat ens permet anar descobrint la...