Esteu aquí

Nens i nenes del Prat van a la primera Trobada dels Consells d'Infants

Hi participen consells d'infants d'onze municipis catalans

divendres, 29 abril, 2005 - 15:45

Vint-i-quatre nens i nenes del Prat participen dissabte, dia 30 d'abril, en la Primera Trobada dels Consells d'Infants, que organitza la Diputació de Barcelona i que se celebra al recinte inte de l'Escola Industrial del carrer Compte Urgell de Barcelona.

En total hi participaran uns 250 nens i nenes que formen part d'òrgans de participació juvenil d'onze municipis catalans, entre ells el del Prat. Els participants es distribuiran en grups, on treballaran per establir propostes i suggeriments respecte a una idea central: Com ens agrada la nostra ciutat?

El Síndic Adjunt de Greuges per a la Infància, Jaume Funes, serà l'encarregat de cloure la jornada, que acabarà amb l'actuació del grup musical Macedònia.

En el document situat a peu de pàgina (format Pdf) trobareu més informació sobre els Consells d'Infants.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats