Esteu aquí

La Generalitat s'incorpora al Consorci del Parc Agrari

Se n’aproven els nous estatuts.

dijous, 18 octubre, 2007 - 13:08

Gairebé dos anys després de la signatura del protocol d'incorporació, finalment la Generalitat s'ha integrat aquesta setmana de manera efectiva en el Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat, a través del Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural.

El Parc Agrari forma part de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, on el desenvolupament de l'activitat agrària, de la funció ambiental i de l'ús social es compatibilitzen amb la preservació dels recursos naturals, l'equilibri ecològic i el patrimoni cultural.

Nous estatuts
A més, el Parc Agrari ha aprovat uns nous estatuts per adaptar-se a la nova normativa urbanística vigent, així com per a incorporar les modificacions normatives aprovades durant aquest període en matèria de règim local i en base a l'experiència adquirida durant aquests vuit anys de treball en la gestió de l'espai agrari de la vall baixa i el delta del riu Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...