Esteu aquí

Els veïns atribueixen a l'AVE l'aparició de noves esquerdes

L’Associació de Veïns del Nucli Antic reclamarà a Adif que ampliï la zona afectada.

dimecres, 6 juny, 2007 - 11:00

L’Associació de Veïns del Nucli Antic del Prat reclamarà a l’ens públic Adif que ampliï la zona de control afectada per les esquerdes, després que n'hagin aparegut de noves que els veïns atribueixen a les obres de construcció de la línia ferroviària d’alta velocitat.

En concret, les esquerdes han aparegut en més de sis edificis del carrer d’Ignasi Iglesias, entre els carrers Prat i Moreres, una zona situada a 200 metres de les obres i que el veïnat atribueix a les obres de pilotatge del nou pont sobre el riu Llobregat.

Els afectats han anunciat que presentaran les corresponents reclamacions a l’oficina d’atenció ciutadana que Adif té oberta a la nostra ciutat. En el cas d'aparició d'esquerdes es posa en marxa un protocol per a revisar-les i fer-ne un seguiment que en determini la gravetat i l'origen.

El 14 de juny hi ha prevista una reunió de la comissió de seguiment de les obres en què l’entitat veïnal també exposarà aquestes reclamacions.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 juny, 2025 - 13:30

Inici de l'aportació anual de sorra a la platja del Prat a partir del 9 de juny

Els treballs, que començaran el 9 de juny i duraran aproximadament 15 dies,...

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

divendres, 23 maig, 2025 - 08:30

El pla urbanístic de Seda-Paperera rep el Premi ASPRIMA-SIMA 2025 com a referent d'urbanisme innovador i sostenible

“Aquest premi suposa un reconeixement de primer nivell a la bona feina feta...