Esteu aquí

Talls i desviaments al voltant del carrer del Riu Xúquer

A causa de les obres del metro.

dimarts, 13 març, 2007 - 11:57

A conseqüència de l'inici d'una nova fase en la construcció de les obres de la nova estació de la línia L9 del metro, a partir del dia 20 de març es farà una ampliació de l'ocupació de via pública a la cruïlla del carrer del Riu Xúquer amb el carrer del Riu Llobregat, i també es farà una reordenació dels diferents corrents circulatoris de l'esmentada cruïlla.

El carrer del Riu Xúquer, en el tram comprès entre l'avinguda de l'Onze de Setembre i el carrer del Riu Llobregat, en sentit ronda del Sud, serà d'ús exclusiu per a turismes i quedarà prohibida la circulació de camions i autobusos, que hauran d'accedir al carrer del Riu Llobregat pel carrer del Riu Túria o pel carrer del Riu Ebre.

Així mateix, cal desviar les diferents línies d'autobús. Les línies en direcció a l'aeroport faran un itinerari alternatiu per Onze de Setembre, tot utilitzant les parades existents (Onze de Setembre / Dolores Ibarruri i Onze de Setembre / Riu Llobregat). Les línies de bus en direcció a Barcelona no patiran cap modificació.

Tot seguit es pot consultar un plànol explicatiu.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...