Esteu aquí

El Centre Esplai tindrà una piscina oberta al públic

Acord entre l'Ajuntament i la Fundació Catalana de l'Esplai.

dimarts, 13 febrer, 2007 - 09:30

La Fundació Catalana de l'Esplai construirà una piscina en el solar que hi ha entre l'edifici del Centre Esplai i l'escola Sant Cosme i Sant Damià.

La instal·lació serà, primer, una piscina descoberta, però més endavant es cobrirà i s'hi construirà, també, un gimnàs.

La piscina formarà part dels serveis que Centre Esplai oferirà a les seves entitats i a les persones usuàries de l'alberg internacional.

L'Ajuntament i la Fundació Catalana de l'Esplai han arribat a un acord perquè aquesta piscina també estigui oberta al públic.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...