Esteu aquí

Ajdudicades les obres del Centre de Recuperació d'Animals Marins

Començaran durant el mes de setembre.

dimecres, 30 juliol, 2008 - 14:21

L'Ajuntament del Prat ha adjudicat les obres del Centre de Recuperació d’Animals Marins, el CRAM, a l’empresa constructora Excover. L’execució d’aquestes feines té un pressupost de més de 4 milions d’euros i està previst que comencin durant el mes de setembre.

Aquest centre substituirà l’equipament actual situat a Premià de Mar, al Maresme, i serà un equipament de referència en l’atenció d’animals marins, investigació i divulgació científica.

El CRAM se situarà a la zona litoral, en uns terrenys situats entre el Prat i Viladecans, cedits per l'ens públic Aena (Aeropuertos Españoles y Navegación Aérea). A més, Aena aportarà la meitat dels costos dels projectes de recuperació dels terrenys i edificis de la zona, com a mesura compensatòria de la Declaració d’Impacte Ambiental del projecte d’ampliació de l’aeroport.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...