Esteu aquí

Els autobusos de Mohn tornen a la normalitat en acabar-se la vaga

La direcció i els sindicats arriben a un acord.

dimecres, 25 juny, 2008 - 14:01

La direcció de l’empresa Mohn, SL ha arribat a un acord amb la plantilla que posa fi al conflicte que en les darreres setmanes ha aturat parcialment el servei de les línies d'autobús d'aquesta empresa al Baix Llobregat.

Des d’avui dimecres es restableix en la seva totalitat el servei de transport ofert per les línies de Mohn i es garanteix que tots els autobusos funcionaran amb normalitat.

Aquesta decisió permet reprendre l’activitat de transport amb normalitat després dels 13 dies de vaga intermitent que s’han realitzat durant els mesos de maig i juny, i de les alteracions de servei que s’han registrat durant poc més de tres mesos de conflicte.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 maig, 2025 - 14:00

El MNAC gestionarà la Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, que obrirà l’any vinent

La Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, al Delta del Llobregat,...
Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...