Esteu aquí

750 infants sahrauís arribaran al Prat a principis de juliol

Deu d'ells passaran l'estiu amb famílies acollidores a la ciutat.

dimarts, 17 juny, 2008 - 15:45

Prop de 750 infants sahrauís arribaran entre els dies 2 i 4 de juliol a l'aeroport del Prat procedents dels camps de refugiats de Tinduf, a Algèria. Enguany, famílies del Prat acolliran a 10 infants, dos més que l’any passat. La resta es distribuiran entre les famílies acollidores arreu de Catalunya.

Durant els dos mesos que s’estaran al Prat, els infants faran diverses activitats als casals i equipaments esportius de la ciutat.

L'acollida dels infants que arriben al Prat és possible gràcies a un treball de coordinació conjunta entre el Front Polisario, personal tècnic de l'Ajuntament, l'equip directiu de l'IES Ribera Baixa (centre receptor de tots els infants i de primera acollida) i les persones membres de l'entitat El Prat amb el Sàhara. Aquest any, per primera vegada, es compta amb un grup de joves de l'IES Ribera Baixa que col·laboren voluntàriament.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...