Esteu aquí

L'Ajuntament premiat al 1r Concurs de Projectes per a l'increment de la Biodiversitat

El Ministeri de Medi Ambient i la Fundación Biodiversidad destinen 163.000 € a la recuperació dels amfibis al delta del Llobregat.

dijous, 28 febrer, 2008 - 15:33

L'Ajuntament del Prat ha rebut un reconeixement en la primera edició del Concurs per a l'increment de la biodiversitat, que va lliurar la ministra de Medi Ambient, Cristina Narbona, el dilluns 25 de febrer a la Fundació Thyssen-Bornemisza de Madrid.

El projecte, que serà finançat amb 163.000 €, consisteix en un seguit d'actuacions per afavorir la recuperació de la biodiversitat dels amfibis al delta del Llobregat i s'ha fet en col·laboració amb l'Asociación Herpetológica Española.

 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...