Esteu aquí

Els Carrabiners i el Semàfor a la última moda

TEMES: Turisme

El edificis són l'escenari triat per MANGO pel seu últim catàleg

dimecres, 12 agost, 2009 - 16:00

La caserna dels Carrabiners i l'edifici del Semàfor van acollir el passat mes de maig la sessió fotogràfica de l'empresa Mango per elaborar el seu catàleg internacional de moda de tardor.

Les fotografies, realitzades pel reconegut fotògraf barceloní Antoni Bernad, apareixen en un dels reportatges del catàleg, del qual Mango n'edita més de 2 milions d'exemplars que es distribueixen a 90 països d'arreu del món, i que ja es troben a totes les botigues. També es pot consultar a la seva pàgina web clickant aquí.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

dimecres, 14 maig, 2025 - 16:00

La Diputació de Barcelona i l'AMB uneixen esforços per fomentar el turisme sostenible al Delta del Llobregat

El projecte està dotat amb 2 milions d’euros de fons europeus Next Generation...

divendres, 11 abril, 2025 - 12:45

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...