Esteu aquí

El 7 de març serà festiu al Prat, descartat el 14 de febrer

El canvi ve motivat per la conveniència d'adaptar-se al calendari festiu de la ciutat de Barcelona.

dimarts, 16 novembre, 2010 - 11:00

Finalment, el 14 de febrer no serà festiu al Prat l'any 2011, malgrat que així ho va aprovar el Ple municipal el mes de setembre passat. La Junta de Govern Local d'ahir va aprovar que, a banda del 26 de setembre (Sant Cosme i Sant Damià, Festa Major), el segon dia festiu del Prat de l'any vinent serà el dilluns 7 de març.

D'aquesta manera, el Prat segueix els passos de la ciutat de Barcelona, que primer va optar pel 14 de febrer com a dia festiu local però que finalment ha triat el 7 de març.

L’objectiu de la mesura és conciliar la vida personal i laboral de la ciutadania pratenca que treballa a la capital catalana.

A més, el 7 de març és el dilluns de la setmana blanca escolar, fet que ajudarà encara més a conciliar vida familiar i laboral a les persones amb fills o filles escolaritzades.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...