Esteu aquí

Noves plantacions d'arbres abans de l'arribada de la primavera

Gràcies a convenis entre l'Ajuntament, la Fundación Más Árboles, el RCD Espanyol i Vueling.

dimarts, 2 març, 2010 - 11:56

Des de la setmana passada i fins a mitjan març s'estan fent plantacions d'arbres en diversos espais municipals del Prat, sobre tot a les zones del parc del riu i del camí de la platja.

Aquestes plantacions es fan gràcies a convenis signats entre l'Ajuntament del Prat, la Fundación Más Árboles, el RCD Espanyol i la companyia aèria Clickair (actual Vueling). També hi col·laboren l'empresa pública Forestal Catalana, de la Generalitat, i el Departament de Treball a través d'un pla d'ocupació que ha ofert formació i feina a cinc persones que estan fent les tasques de plantació.

Les plantacions consisteixen a plantar 434 arbres de 10 espècies diferents en 9 punts del terme municipal del Prat.

Aquesta és una més de les plantacions que s'han fet al Prat a través d'aquests convenis entre l'Ajuntament, la Fundación i empreses i entitats del territori.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen de forma ininterrompuda d’11 a 19 h fins al mes de setembre

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...