Esteu aquí

S'incorporen tretze nous agents a la plantilla de la Policia Local

Els principals objectius del cos són mantenir la xifra de 120 agents i fer atenció especial a l’ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana.

dimecres, 10 febrer, 2010 - 11:15

Intentar mantenir la xifra de 120 agents i fer atenció especial a l’ordenança municipal de Civisme i Convivència Ciutadana. Aquests són els principals objectius de la Policia Local del Prat i de l’àrea municipal de Seguretat Ciutadana, Mobilitat i Transport per als pròxims mesos.

Tretze agents que es van incorporar al cos a finals d’estiu han accedit oficialment al càrrec en un acte celebrat dimarts al saló de plens de l’Ajuntament.

La Policia Local té previst incrementar la plantilla actual, que és de vora 120 persones. Ho farà amb sis agents més en pràctiques, que ara mateix estan en fase de formació a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, a Mollet del Vallès.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...