Esteu aquí

El dilluns 7 de març, primer dia de festa local de l'any al Prat

L'altra festivitat local d'enguany serà el 26 de setembre, dia de Sant Cosme i Sant Damià, per Festa Major

divendres, 4 març, 2011 - 11:00

Dilluns 7 de març és el primer dia de festa local a la nostra ciutat. El segon festiu serà el 26 de setembre, Sant Cosme i Sant Damià, amb motiu de la Festa Major del Prat.

Enguany, la Segona Pasqua no pot ser festivitat local perquè la Generalitat l'ha decretat com a dia festiu a tot Catalunya, per la qual cosa l'Ajuntament ha hagut de fixar una altra festa local, i la data triada ha estat el 7 de març.

L'Ajuntament del Prat va aprovar que el 7 de març fos festiu per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral de la ciutadania pratenca que treballa a la capital catalana, ja que a Barcelona (i a molts altres municipis metropolitans) aquest dilluns també és festa.

A més, el 7 de març és el dilluns de la setmana de vacances d'hivern escolars, fet que ajudarà encara més a conciliar vida familiar i laboral a les persones amb fills o filles escolaritzades.

Consulteu el calendari festiu de 2011 al Prat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 juny, 2025 - 15:15

El Prat, escenari de la trobada anual de les principals denominacions d’origen i indicacions geogràfiques protegides de Catalunya

El municipi acull representants de les principals figures de qualitat...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...

divendres, 20 juny, 2025 - 12:30

Demà s’activen els jocs d’aigua als jardins de la Noguera

El pròxim cap de setmana es posaran en marxa els de la plaça de Louis Braille...