Esteu aquí
L'A x L]: HALAL. Queer 3Arab Fiesta

HALAL “Queer 3Arab Fiesta”
Aquesta proposta forma part del programa [L’A X L], cinc dies de programació compartida entre La Capsa i Teatre L’Artesà on les propostes travessen disciplines i formats. Més informació aquí.
HALAL “Queer 3Arab Fiesta” és un espai de gaudi col·lectiu i polític nascut des de FDIHA Asociación per celebrar i reivindicar lo transmarika, migrant, racialitzat i 3àrab en diàspora. Una festa que entén l'alegria com resistència, la pista com territori autònom i el ball com a forma de seguir existint entre dol, ràbia i violències colonials. Està oberta a moltes presències, però no és una festa qualsevol: qui entra, entra amb consciència d'on és, quines cuerpAs sostenen l'espai i com ocupa la nit amb compte i desig compartit.
En aquesta edició en especial presentarem una proposta enfocada en els sons del nord d'Àfrica barrejat amb el ball tradicional i contemporani, comptem amb les artistes: DAL-YAH - ARTU - NORA ZAFRI - ZUBIA - SAM - EL TITO SAM
HALAL “Queer 3Arab Fiesta” @7halalfiesta és una iniciativa de @fdiha.asociacion FDIHA és una plataforma cultural i política creada per persones Trans i queer "árabes" en diàspores. Naixem com un escàndol perquè les nostres existències han sigut històricament convertides en silenci, amenaces o fantasies alienes. FDIHA reivindica aquest escàndol amb orgull, gestos polítics i formes de crear mons paral·lels. La nostra missió és celebrar, cuidar i protegir les nostres vides a través de l'art, els arxius i els espais de trobada, desafiant el racisme, l'orientalisme i la transfòbia mentre construïm comunitats de cura col·lectiva, resistència i creació pròpia.
Activitats relacionades
Les dones també observen ocells: Pòdcast en directe,...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 07/11/2026 de 10:30 a 12:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes
Club de lectura per infants del 2017 i 2018
Tipus: Lectura
Quan: 07/11/2026 de 11:00 a 12:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Activitat Cancel·lada
Ruega por nosotras
Tipus: Cinema
Quan: 07/11/2026
On: Cinema CAPRI