Esteu aquí
Educar en equip, encara que no pensem igual.

Educar és un repte, i totes i tots arribem a la criança amb una història i una experiència familiar pròpia, de les que hem après formes d’educar més o menys efectives. Aquest bagatge modela la nostra forma de posar límits, validar les emocions o afrontar els conflictes amb els infants. Quan dues persones comparteixen la criança, aquestes experiències han de trobar punts de trobada, combinant els aprenentatges positius i repensant allò que no voldríem repetir. Reconèixer i integrar aquestes diferències és clau per a crear un estil educatiu coherent i enriquidor pels infants.
En aquest taller volem reflexionar sobre la importància d’establir un consens educatiu comú i evitar les desautoritzacions a través de la negociació, la comprensió i la comunicació respectuosa.
La sessió serà virtual a través de zoom, enviarem l'enllaç amb antelació a les persones inscrites. Les places són limitades, cal fer inscripció a soaf@elprat.cat.
Activitats relacionades
Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 17/06/2026 de 18:30 a 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 17/06/2026 de 18:30 a 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Festa Major La Barceloneta
Tipus: Festa popular
Quan: Del 20/06/2026 al 24/06/2026
On: Jardins de Món Racó