Esteu aquí
Visita guiada als Espais Naturals del Riu

AQUESTA ACTIVITAT HA ESTAT ANUL·LADA DEGUT A LES OBRES DE RESTAURACIÓ ECOLÒGICA QUE S'ESTAN DUENT A TERME ACTUALMENT ALS ESPAIS NATURALS DEL RIU - CAL TET - CA L'ARANA
Al tram final del riu Llobregat trobem els principals ambients del delta del Llobregat: canyissars i prats humits, salobrars i jonqueres, platges amb vegetació dunar, un petit bosc de pi pinyer i estanys litorals. A l’estany de Cal Tet podrem observar diferents espècies d’ànecs, fotges i cabussets. Als canyissars veurem les polles blaves i els martinets menuts. Els prats humits ens oferiran l’imatge d’un paisatge més obert ple de limícoles amb algun cavall pasturant.
Si vols conèixer aquest espai natural, participa en una de les visites guiades gratuïtes que es fan el segon diumenge de cada mes (excepte gener, febrer, juliol i agost).
Punt de trobada: Punt d'informació dels Espais Naturals del Riu. Coordenades GPS 41.312697, 2.115989
Aparcament dels Espais Naturals del Riu (de pagament caps de setmana i festius) Coordenades GPS 41.308806, 2.112025.
Des d’aquest aparcament fins el punt de trobada cal caminar 500 m. Es recomana venir a peu o amb bicicleta. Al costat del punt d’informació disposeu d’aparcabicicletes.
ACTIVITAT GRATUÏTA / No cal inscripció prèvia, la inscripció es realitza el mateix dia de la visita en el punt de trobada i per ordre d'arribada. Nombre màxim de participants 25 persones/visita.
Activitats relacionades
Salvem el dofí Ulisses!
Tipus: Proposta
Quan: 15/11/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)
Veredicte 34è Concurs de Fotografia Delta del Llobregat
Tipus: Acte institucional
Quan: 15/11/2025 - 11:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
El crepuscle al Delta: viu i fotografia el Delta
Tipus: Proposta
Quan: 15/11/2025
On: Espais Naturals del Riu