Esteu aquí
Cuina i cultures: 'Dia de las velitas' de Colòmbia

Vine a descobrir els sabors d'alguns dels plats més tradicionals del Nadal colombià, tot descobrint una diada molt especial del país en aquest taller de cuina!
En aquesta sessió ens endinsarem de la mà de Diana Pérez en la màgica tradició del Dia de les Espelmes i la Immaculada, alhora que aprendrem a preparar tamales/hayacas envueltos de maíz, amb tècniques tradicionals com el batut a mà i la cocció en fulles. També cuinarem natillas cremosas i buñuelos esponjosos, clàssics imprescindibles per celebrar Nadal en família. Un espai per compartir, aprendre i gaudir de la cuina casolana i festiva.
Cuina i cultures és un cicle de trobades gastronòmiques per cuinar i alhora compartir i conèixer tradicions vinculades a festivitats significatives d'algunes de les comunitats presents a la nostra ciutat.
Cursos relacionats
Cos en moviment
Tipus: Dansa
Quan: Del 01/10/2026 - 17:00 h al 10/12/2026 - 18:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Més idees de tall sense carn
Tipus: Cuina
Quan: 05/10/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Pilates dance [tarda]
Tipus: Dansa
Quan: Del 05/10/2026 al 30/11/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Lectura i conversa en anglès
Tipus: Idiomes
Quan: Del 05/10/2026 - 19:00 h al 30/11/2026 - 20:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech