Esteu aquí
Berenar de cloenda dels tallers de dansa de Jardins de la Pau

Aquest berenar de cloenda és una invitació a celebrar i compartir els treballs creats durant els tallers de dansa del CC Jardins de la Pau i del Centre Cívic. L'activitat serveix com a espai de trobada per a totes les persones que han participat en els diferents tallers de dansa i les persones practicants del centre cívic, oferint una bona oportunitat per conèixer les propostes i el treball fet en altres grups i sessions.
Durant aquest berenar, les persones participants podran mostrar alguns dels treballs que han desenvolupat al llarg del curs, com ara coreografies, improvisacions o altres projectes creatius. L'objectiu és compartir el fruit de la pràctica de manera informal i propera, oferint a tothom l'oportunitat de descobrir els diferents enfocaments i processos creatius dels altres.
A més de ser un moment per gaudir de la dansa, l'activitat també fomenta la convivència i l'intercanvi entre practicants, ajudant a crear vincles i a enfortir la comunitat al voltant de de la dansa. Tot això, mentre es comparteix un berenar en un ambient acollidor i festiu.
L'objectiu és gaudir d'una tarda de dansa, creació i bones converses!
-
Accessible
Activitats relacionades
Les dones de la nostra vida: Quan estem juntes
Tipus: Proposta
Quan: 09/03/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Retir urbà. Ioga, meditació i bany sonor
Tipus: Proposta
Quan: 14/03/2026 de 10:30 a 13:00 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Ball amb Dúo Mediterráneo
Tipus: Ball
Quan: 14/03/2026 de 17:00 a 19:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau