Esteu aquí

Enribera't a la fresca: Circ en família

Circ en família amb Kanaya Circ

A l'estiu la plaça Sant Jordi s'omple de circ per experimentar i gaudir, en família, de les diferents disciplines circenses.
Els dijous, 27 de juny, 4 i 18 de juliol, apropeu-vos a la plaça per transformar-vos en malabaristes, equilibristes o acròbates i passar una tarda en família d'allò més divertida.

Comencem amb 'Circ en família', un taller de circ on tastar diferents tècniques. Seran les famílies que han participat, durant aquest curs, d'aquest espai quinzenal, de pràctica i experimentació circenses, qui acompanyades per Kanaya Circ, seran les encarregades de dinamitzar aquesta proposta, on grans i petits, podran fer equilibris, malabars, acrobàcies i aeris, posant a prova la seva força, coordinació, resistència o flexibilitat. Una tarda diferent, per compartir en família.

Activitat recomanada per a infants a partir de 6 anys

Activitats relacionades

Jam Session al Bar de La Capsa

Tipus: Música
Quan: 14/12/2025 de 19:00 a 21:00 h
On: La Capsa

El pessebre del Josep Peraire

Tipus: Exposició
Quan: Del 15/12/2025 al 11/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa